Известие

Collapse
No announcement yet.

изгоял бушон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    здравеите

    проблема беше от някакъв компонент които беше изгорял и давал на късо,а от там гореше и бушона за които бях споменал,друго немога да кажа но всичко ми излезе 50лв,ссега всичко ми работи и пее

    Comment


    • #17
      То без късо няма как да гори предпазител,това му е единственото преднзначение.Радвам се че се оправил проблема.Иначе предполагам че щеше да повлияе и на много други неща и най вече на компютъра.Късото съединение не е шега работа.Виждал съм медни шини как стават течни и капят на земята.

      Comment


      • #18
        да така лошото е че немога да обесня къде точно беше проблема,за да мога да помогна по някакъв начин,закарах я казах му какво точно неработи и кое работи и тои съвсем тактично ми каза че като е готова ште ми се обади,и тъи като има славата на голям маистор му се доверих,и съответно оправда доверието.
        Време ми е да си сменям маслото какво ште ми препоръчате,четох тук в Форума за Selenia добро лие,или важното е да е 10/40 предварително благодаря

        Comment


        • #19
          В момента съм със Селениа турбо дизел10 W 40.Не мога да се похваля или оплача.Това дават, това слагам.Но май че ако ще е Селениа по добре да е WR 5W40.По принцип съм карал все итаилянски коли но много рядко съм им сипвал италиянско масло.Карал съм най вече със Agip или Liqui molli.Най съм доволен от лики моли.Имало е случаи да си карам старата кола с литър по малко от необходимото и никакъв проблем,имам с нея навъртяни 140 000 км.Действително прави някакъв филм върху триещите се части.
          Last edited by balev64; d.m.y г., 13:58.

          Comment


          • #20
            здравеи

            [QUOTE=balev64;556074]В момента съм със Селениа турбо дизел10 W 40.Не мога да се похваля или оплача.Това дават, това слагам.Но май че ако ще е Селениа по добре да е WR 5W40.По принцип съм карал все итаилянски коли но много рядко съм им сипвал италиянско масло.Карал съм най вече със Agip или Liqui molli.Най съм доволен от лики моли.Имало е случаи да си карам старата кола с литър по малко от необходимото и никакъв проблем,имам с нея навъртяни 140 000 км.Действително прави някакъв филм върху триещите се части.[/QUOT

            по принцип съм карал само немски автомобили,тази ми е първата италинска и сум очарован от 166,за съжаление подръжката идва малко скъпа но това всичко идва от нашата страна,пътишта,горива оригинални части и т.н.
            п.с. знаеш ли колко може да струва машинката на предна дясна врата на централното втора употреба,че нешто се прецака
            благодаря

            Comment


            • #21
              60-70 лева
              АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
              LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от hamel1 Покажи съобщение
                60-70 лева
                Да ма станаха дефицит и джамбазите им искат по 80-100
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Ползвам името на темата за питане....
                  Изгоря ми единия бушон за вентилатора на радиатора... Добре че се усетих навреме и нестана беля... Та въпроса ми е - Бушоните са два (по едрогабаритни) под капака в ляво. В книжката ги дават и двата да са по 50 ампера, но при мен единия е 50, а другия 40 ампера... Какъв да сложа...
                  sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                  Comment


                  • #24
                    Два по 50А.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от qpwo Покажи съобщение
                      Ползвам името на темата за питане....
                      Изгоря ми единия бушон за вентилатора на радиатора... Добре че се усетих навреме и нестана беля... Та въпроса ми е - Бушоните са два (по едрогабаритни) под капака в ляво. В книжката ги дават и двата да са по 50 ампера, но при мен единия е 50, а другия 40 ампера... Какъв да сложа...
                      За да изгори тоя бушон има много сериозна причина най вероятно заяла или окъсила перка Преди да набиеш бушона намери причината че с някой менте бушон може и фоерверки да видиш
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Сложих един временно и перката завъртя....
                        А може ли да е изгорял за това че е 40 А, а по книжка трябва да е 50...
                        sigpic166 TS 2.0 1999 ГИ

                        Comment


                        • #27
                          Ами напълно е възможно да е изгорял поради неоразмерен предпазител.При включване всеки консуматор черпи тъй наречения пусков ток.Този пусков ток в някои случаи е 7-8 пъти по голям от номиналния.Освен това, говорим за стара техника и както подсказва Bobo този вентилатор може да има механичен проблем, който да увеличава и без това големия пусков ток а от там и да сработва и предпазителя.Салгай 50 А и бъди на щрек при първото пускане на вентилатора за да не стане по голяма беля.

                          Comment

                          Working...
                          X